De ce să închei un contract pentru SSM cu noi?
- Suntem firma de Protecția Muncii autorizată de către Inspectoratul Teritorial de Muncă (autorizația nr.0602/PS)
- Oferim GRATUIT consultant în acest domeniu. Sunați-ne sau completați formularul de contact și vă răspundem cu plăcere
- Avem o vechime de peste 12 ani și peste 500 de firme reprezentate cu succes în fața legii
- Gata cu riscurile! Ești 100% mulțumit sau îți rambursăm integral costul serviciilor noastre
- Putem asigura instruirea personalului și la sediul nostru
- Nu percepem taxe suplimentare sau ascunse
- Ne desfășurăm activitatea în București și zonele înconjurătoare
Securitatea și sănătatea în muncă (SSM) este obligatorie pentru toate firmele cu angajați
Ce înseamnă SSM ? SSM înseamnă securitatea și sănătatea în muncă și este denumirea actuală pentru Protecția Muncii, fiind o activitate obligatorie ce trebuie organizată de către orice societate comercială.
Indiferent că sunteți o firmă mică, medie sau mare, o organizație sau fundație, intreprindere individuală sau PFA, securitatea și sănătatea în muncă este obligatorie prin lege dacă aveți salariați. Noi avem grijă de tot ce înseamnă această activitate: instruirea personalului pentru prevenirea accidentelor de muncă, precum și întocmirea dosarului pentru ca a fi acoperit în fața legii!
SC Work Protection Business, este o societate abilitată de Ministerul Muncii să presteze servicii SSM.Oferim consultanță ssm pentru activități specifice sănătății și securității în muncă, în conformitate cu prevederile legii 319/2006 actualizată. Ne desfășurăm activitatea atât pe raza Municipiului Bucuresti și a județului Ilfov, cât și în alte locații din țară. Serviciile de Securitate și Sănătate în Muncă (SSM) prestate de societatea noastră cuprind următoarele:
1. Întocmirea dosarului privind organizarea activității de SSM, care conține:
- Elaborarea de instrucțiuni proprii pentru completarea și aplicarea reglementărilor de protecția muncii, ținând seama de particularitățile societății și ale locurilor de muncă;
- Elaborarea anexei la fișa postului cu obligațiile lucrătorilor pe linie de protecția muncii (la cerere);
- Evidența zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul);
- Întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent (acolo unde este cazul);
- Monitorizarea funcționării sistemelor și echipamentelor de protecție a muncii;
- Evidența meseriilor care au nevoie de autorizare și modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de protecția muncii;
- Întocmirea necesarului de echipamente individuale de protecție;
- Întocmirea rapoartelor și listelor prevăzute de lege;
2. Întocmirea documentației pentru informarea și instruirea lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă:
- Întocmirea tematicii pentru toate fazele de instruire;
- Instruirea introductiv generală a noilor angajați;
- Verificarea însușirii modului de aplicare a măsurilor propuse în planul de prevenire și protecție;
- Testarea insușirii cunoștiințelor în domeniul protecției muncii;
- Consultanță ssm pentru realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă cu prilejul vizitelor și al cercetării evenimentelor;
3. Cercetarea accidentelor de muncă:
- Întocmirea dosarului de cercetare, conform HG 1425/2006, actualizată;
- Depunerea dosarului privind cercetarea accidentului la ITM;
- Urmărirea și finalizarea cercetării accidentului împreuna cu ITM-ul.
Cât costă serviciile de securitate și sănătate în muncă (SSM) în București?
Tarifele pentru serviciile prestate variază în funcție de obiectul de activitate, numărul de lucrători, număr de puncte de lucru, etc. Pentru a obține o ofertă pentru servicii ssm personalizată, vă rugăm să ne contactați
Oferim consultanță SSM
Dosare pentru activiteatea de SSM
Documentație pentru instruirea muncitorilor
Cercetare accidente de muncă
Organizează-ți firma fără riscuri!
Care sunt riscurile dacă nu ai organizat aspectul ssm?
Pentru neorganizarea activității de protecția muncii, securitate și sănătate în cadrul firmei, amenda este de până la 10.000 de lei. Totodată, producerea accidentelor de muncă în cadrul firmei are efecte nefavorabile asupra activității desfășurate și asupra psihicului angajaților, riscând pierderi financiare însemnate și deteriorarea imaginii publice în societate.
De aceea, apelați la firma noastră cu încredere pentru a vă asigura că toate aspectele companiei sunt conform legii. Dacă încă nu ai toate informatiile pe care le cautai sau dorești să ceri o oferă de preț, apasă butonul alăturat și îți răspundem cu plăcere.